viernes, 6 de junio de 2014

OBRA SPOT





TEATRE A L'INSTITUT

Bon dia xics i xiques! Al principi d’aquesta avaluació, en valencià, vam començar a llegir un nou llibre, Spot. Aquest llibre tracta sobre situacions quotidianes de la vida, diners, amor i la família, acompanyat de les nostres marques més conegudes de tot tipus de productes.

Vicent, el meu professor de valencià, ens va dir que teníem que fer una obra representant un capítol del llibre. El meu capítol va ser "SEUR, PEUSEK I RENFE". Tracta sobre una publicitat en tres parts diferents: Un segur, una pomada per al peus i el transport de Renfe.

Per a l'obra varem necessitar quatre personatges, perquè era molt curta, fer una caixa com si fora la pomada per als peus i dos pistoles per a la publicitat del segur.

Varem tindre diversos problemes a l'hora de representar la nostra obra perquè érem tres persones a l'equip i varem tindre que demanar-li ajuda a una altra persona. No varem poder posar música de fons perquè no la varem trobar.

Pense que l'obra ens va eixir prou bé però era massa curta en comparació amb la del meus companys, el qual restava dificultat a l'hora de memoritzar. M'ha agradat aquesta experiència però millor si no es torna a fer perquè soc molt vergonyosa i em pose nerviosa. Saluts i finns altre dia. :)

No hay comentarios:

Publicar un comentario